Cristiano Siqueira (Cris Vector)

dimecres, 1 d’octubre del 2008


Hola a tots i totes!


Avui os parlare de
Cristiano Siqueira conegut també com Cris Vector. Amb només 28 anys, Cristiano Siqueira, el "mag" de la ilustració vectorial, és un artista digital molt popular, amb un estil alguns cops impactant i sobre tot amb una tècnica espectacular amb aplicacions vectorials.

Cristiano Siqueira. "Avui he pogut reproduir les imatges que hi ha al meu cap perquè un dia ho vaig intentar i vaig fallar... així que ho vaig intertar un cop i un altre..."

1 comentaris:

Neus ha dit...

Yeeeei! >_<

Que maca la plantilla del blog, m'agrada molt. T'ha quedat molt chula.

Per cert, la frase que has posat del Cris Vector me l'apuntaré. Jo també sóc de les que si no ho aconsegueix a la primera (que és el que m'acostuma a passar) segueix fins que li surt.

Fins demà! ^_^

 
Disseny Isaura - by Templates para novo blogger